امکانات کولرگازی 12000 اجنرال
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اما قسمت دیگر واحد داخلی است که وظیفه تأمین هوای خنک یا گرم در داخل اتاق و تهویه را دارد. همچنین دارای نمایشگر برای نمایش اقدامات و تنظیمات است و می‌توانید از ریموت کنترل برای تنظیم تنظیمات مورد نظر در سیستم تهویه مطبوع اجنرال 12000 اینچی استفاده کرده و از طریق صفحه نمایش مشاهده کنید. در هنگام طراحی پنل عمومی تهویه مطبوع، به دلیل قرار گرفتن در فضای داخلی منزل، توجه بیشتری به این امر شده است و این تابلو بسیار زیبا و ظریف طراحی شده است و دارای رنگ سفید است که کاملاً متناسب با دکوراسیون منزل شماست.

کولرگازی اینورتر اجنرال 12000 با گاز مبرد R410a

کولرگازی 12000 اجنرال به مبرد R410a مجهز شده است. تهویه هوا از مبردهای گازی برای تهویه استفاده می‌کند و نوع و کیفیت گاز تأثیر زیادی در تهویه و سرمایش دارد. در گذشته، سیستم‌های تهویه مطبوع از گاز خنک کننده R22 برای تهویه استفاده می‌کردند که به عنوان یکی از گازهای مضر برای محیط زیست شناخته می‌شد و تأثیر مضر برای محیط زیست دارد و همچنین در میزان خنک کننده تهویه هوا و قدرت آن تأثیر زیادی داشت. به طور کلی، کولر گازی 12000 اجنرال اینورتر مراجعه به سایت دارای ظرفیت خنک کننده فوق العاده ای است و مبرد گازی آن از گاز جدید R410a استفاده می‌کند. این گاز به عنوان گاز سازگار با محیط زیست شناخته می‌شود و تأثیر مضر برای محیط زیست ندارد، علاوه بر این، تأثیر مثبتی بر میزان خنک کننده تهویه مطبوع دارد و به طور قابل توجهی قدرت تهویه هوا را افزایش می‌دهد. گازهای قدیمی‌تر برای عملکرد مناسب فشارهای بیشتری را می‌خواستند، اما گاز مبرد کم فشار R410a به راحتی به عنوان مبرد تهویه مطبوع عمل می‌کند و سایر کاربران در معرض خطر ترک خوردن و توزیع گاز نیستند بنابراین احساس راحتی می‌کنند.

کولرگازی 12000 اینورتر اجنرال ویژگی فست کول

تهویه مطبوع اینورتر 12000 اجنرال دارای عملکرد فست کول است. به طور معمول تهویه هوا برای خنک کردن کل محیط در خانه مدتی زمان می‌برد و ممکن است این زمان بسته به نوع تهویه هوا متفاوت باشد. این فناوری همچنین در تهویه مطبوع 12000 اجنرال اینورتر ادغام شده است. وقتی از کار خسته شده‌اید و به خانه بازمی گردید، می‌توانید از این عملکرد برای خنک کردن سریع تهویه مطبوع 12000 اجنرال استفاده کنید. در این حالت یک دستگاه تهویه هوا اجنرال با شروع موتور، محیط را خنک می‌کند و موتور شروع به کار سریع تهویه می‌کند و جو کاملاً خنک و سالم ایجاد می‌کند. تهویه مطبوع 12000 پس از اتمام تهویه و رسیدن به دمای اتاق به سطح مورد نظر، از این حالت خارج شده و طبق معمول به کار خود ادامه می‌دهد.

 

سایت هدف:

https://www.fujitsu-general.com/shared/g-eu/pdf-geur-support-ctlg-3eg019-1801e-01.pdf

https://www.alibaba.com/showroom/o-general-split-air-conditioner.html




:: موضوعات مرتبط: کولرگازی , ,
:: برچسب‌ها: کولر گازی اجنرال 12000 اینورتور , بهترین کولر گازی ها , کولر گازی 12000 , قیمت کولرگازی اجنرال , اجنرال 12000 ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : ماریا
ت : پنج شنبه 5 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی